CIÈNCIA DE LA MÚSICA

A partir de 14 anys

Aquest curs esta adreçat a alumnes a partir de 14 anys i constitueix una preparació sòlida per aquells que volen cursar un grau superior.

El curs de ciència de la musica es la nostra proposta actualitzada dels coneixements genèrics necessaris per a profunditzar al món de la música. A l’era digital a la que ens trobem, darrera de qualsevol dispositiu electrònic es pot trobar un compositor potencial, així que considerem imprescindible complimentar el llenguatge musical i l’educació de l’oïda amb coneixements de producció musical.

La metodologia d’aquest curs es basa en tres blocs trimestrals i son els següents:

1- Llenguatge musical i Harmonia a càrrec de David Patricio.

Si avui en dia podem gaudir de la música de grans compositors com Bach o Mozart és gracies a que varen deixar transcrita la seva música. En aquesta assignatura treballarem la teoria i harmonia musical.

1-      Escriptura (el codi de la música)

2-      Coneixement de les tonalitats (harmonia diatònica i modal).

3-      Combinació de sons. (harmonia)

4-      Melodia i contrapunt.

2- Educació de l’oïda a càrrec de Judit Lorien Albets.

Una oïda ben entrenada es l’habilitat fonamental per un bon músic. Amb el curs d’educació de l’oïda, els alumnes aprendran el procés d’educar l’oïda interna per ser capaços d’imaginar amb precisió melodies, harmonies i ritmes.

3- Producció Musical a càrrec de Diego Pichardo.

Amb el curs de producció musical introduirem als nostres alumnes a la informàtica i producció musical donant-los els recursos suficients per que siguin capaços d’auto produir la seva pròpia música i les seves necessitats compositives.