DIEGO PICHARDO

Especialitat:  Metal Modern, Rock

Nascut al 1985. Als 11 anys va començar a estudiar guitarra, teoria musical i harmonia a l’escola COMBO de Granollers amb Paco López.

Als 17 anys, i durant 13 temporades s’incorpora com a tècnic i col·laborador a Ràdio 7 Vallès i Ràdio Granollers. L’any 2008 va estudiar so professional a Microfusa i des de l’any 2015 treballa com a tècnic de so a LK Estudio.

A tocat a grups de metal com Red Raw, Drama o Codex amb els quals va guanyar el concurs de rock «Rock a l’Ascensió» de Granollers i ha compartit escenari amb grups internacionals de l’escena, com els noruecs Vortex o els francesos Dagoba.

Va treballar dos anys com a professor de guitarra a l’escola de música Rocativa a la Roca del Vallès abans d’incorporar-se a l’escola Estudi.

Discografia:

«Through The Glass«, Inheritance (2004)
«Gravity», Codex (2009)

«85 Days», 85 Days (2011)

«Shut Up & Obey», Red Raw (2016)