CLASSES DE GUITARRA ELÈCTRICA I CLÀSSICA

Classes d’especialització amb un programa d’estudis pensat per millorar la teva tècnica, l´habilitat rítmica i llenguatge harmònic. Desenvolupant l’expressivitat i la capacitat d’improvisar i interpretar els diversos estils en aquest meravellós instrument.

• Acompanyament Funk

• Improvisació i llenguatge del Blues

• Tècnica de la mà dreta; pua, finger pickingcomping.

• Lectura i llenguatge harmònic.

• Tècniques de Rock.

• Improvisació i harmonia aplicada al Jazz,

• Preparació pels exàmens oficials de Rockschool LTD.

Construeix el teu propi llenguatge i estil únic!

CURS DE GUITARRA INFANTIL

De 6 a 12 anys

Des dels 6 anys és una bona edat per començar a tocar la guitarra, la pràctica musical ajuda en la concentració, la psicomotricitat i en l’educació de l’oïda, a més ajuda desenvolupa la creativitat dels més petits.

La dinàmica del grup és idònia per crear una interacció positiva i la possibilitat d’un aprenentatge divertit, creant l’oportunitat perquè els alumnes s’apassionin per la música.

El nostre programa d’estudis ha sigut creat específicament per dinamitzar el desenvolupament de les nostres classes. Amb un repertori de peces familiars per als joves aspirants a músics, que ajuda a desenvolupar la intuïció musical i a captar la seva atenció, arranjades en forma de puzle on cada alumne aporta una peça de la cançó d’una forma coral.  Per aprendre d’una forma amena i divertida.

CURS DE GUITARRA PER ADULTS

De 18 a 100 anys

Amb el nostre curs de guitarra d’iniciació per adults ja no tindràs excuses per finalment posar-te a aprendre guitarra.

Posant focus en l’acompanyament rítmic dels estils més populars (Pop, Rock, Blues, Rumba) treballant la lectura dels acords més utilitzats per adquirir l’habilitat per tocar les teves cançons favorites. Les classes són 100% pràctiques, acompanyades d’una base rítmica per aconseguir una tècnica consistent i versàtil. No són necessaris coneixements previs.